بررسی لوازم جانبی کنسول Ps4

۱۰۰ بازديد
در این پست بررسی کاملی در رابطه با لوازم جانبی کنسول PS4 انجام گرفته است که در ادامه این مطلب اطلاعات کاملی در این باره کسب خواهید کرد .کسنول Ps4 انواع مختلفی از لوازم جانبی دارد که از جمله آنها را می توان نام برد : دسته بازی Ps4 - دوربین و کینکت پلی استیشن 4 - شارژر و نگهدارنده - فن و خنک کننده Ps4 - محافظ دسته و کنسول پلی استیشن 4 - موس و کیبورد Playstatuin 4 - هدست و هدفون - کیف حمل کنسول
این لوازم نام برده شده از انواع رایج لوازم جانبی این کسنول هستند که در ادامه برخی از آنها را بررسی خواهیم کرد .


دسته بازی Ps4

یکی از اصلی ترین لوازم جانبی کسنول Ps4 دسته بازی آن است که اگر نباشد تقریباً این کنسول هیچ کاربردی ندارد . این دسته رنگ های مختلفی دارد که به صورت انحصاری توسط خود شرکت Playstation تولید شده که برخی از رنگ های آن را می توان گفت : مشکی - سفید - طلایی - چریکی سبز و قرمز و ... - نارنجی - کریستال و ...



دوربین و کینکت PS4

این لوازم جانبی  بیشتر برای Playstation Vr استفاده می شود و بیشتر کاربرد واقعیت مجازی در بازی های مخصوص Vr را دارد .

 


شارژر و پایه نگهدارنده PS4

این لوازم مخصوص شارژ کردن دسته های پلی استیشن 4 و همچنین پایه نگهدارنده پلی استیشن 4 هستند که انواع مختلفی دارند و می توانید مدل مورد نظر خود را خریداری کنید .

 

فن و خنک کننده Ps4

یکی دیگر از لوازم جانبی اصلی Playstation 4 نیز همین فن و خنک کننده هستند که باعث کاهش دمای کسنول شما می شود و در نتیجه کارکرد کنسول شما بهتر خواهد شد و فشار کمتری به آن خواهد آمد .

همچنین لازم به ذکر است که نوعی لوازم جانبی ساخته شده است که ترکیب فن خنک کننده و شارژر و پایه نگهدارنده PS4 هستند یعنی هم قابلیت خنک کنندگی دارد و هم قابلیت شارژر دسته و پایه نگهدارنده Ps4 را دارد که آنها هم در بازار های ایران موجود هستند و در صورت نیاز می توانید آن را خریداری کنید .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.